გაკვეთილის გეგმის ფორმა|სქემა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
პითაგორას თეორემა
|
სწავლების საფეხური
|
VIII
|
მოსწავლეთაპროფილი
|
23 მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა|აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ მართკუთხა სამკუთხედის მიხედვით შეძლონ ცხოვრებისეული ამოცანების გადაწყვეტა
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეები შეძლებენ აღმოაჩინონ დამოკიდებულება მართკუთხა სამკუთხედის გვერდებს შორის
|
წინასწარი ცოდნა
|
იცის და განასხვავებს გეომეტრიულ ფიგურებს ერთმანეთისაგან. იცის გაზომვების ზუსტად ჩატარება
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
| |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო ,კალამი, რვეული, უჯრიანი ფურცელი, ცარცი, დაფა, ბარათები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
აქტივობა-1.შესასვლელი ბარათი.
აქტივობის მიზანი: ბარათებზე განთავსებულ მრაბალკუთხედებიდან მოსწავლე ამოიცნობს სამკუთხედებს და დაახარისხებს გვერდებისა და კუთხეების მიხედვით.
ბარათებზე განთვსებული რიცხვებიდან შეარჩევს ისეთ რიცხვებს, რომლებიც ნატურალური რიცხვების სრული კვადრატია.
აქტივობა-2. ჯგუფებში. მოსწავლეებს შევთავაზებ უჯრიან ფურცელზე ისეთი მართკუთხა სამკუთხედები დახაზვას, რომლის კათეტები იქნება: 6და 8, 5 და 12, 9 და 12, 7 და 24.
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეები სხვა უჯრიანი ფურცლის გამოყენებით გაზომავენ ჰიპოტენუზას და შედეგების საჯარო განხილვით გამოითქვამენ ვარაუდს კათეტების კვადრატების ჯამისა და ჰიპოტენუზის კვადრატის შესახებ.
აქტივობა-3. გასასვლელი ბილეთი. მოსწავლეები გამოთვლიან კვადრატის დიაგონალის სიგრძეს, თუ კვადრატის გვერდის სიგრძე 5 სმ-ია.
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა მოახდინონ ახალი მასალის პრაქტიკულად
|
No comments:
Post a Comment